قیمت-چسب-ماستیک

جهت خرید انواع چسب ماستیک با کیفیت ، اغلب افراد ابتدا قیمت چسب ماستیک را در نظر می گیرند ؛ در حالی که لازم است سایر ویژگی ها از جمله ؛ مزایای چسب را نیز در نظر گرفت . مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری بالای این چسب از مزایای مهم این محصول محسوب می شود.


جهت خرید انواع چسب ماستیک با کیفیت ، اغلب افراد ابتدا قیمت چسب ماستیک را در نظر می گیرند ؛ در حالی که لازم است سایر ویژگی ها از جمله ؛ مزایای چسب را نیز در نظر گرفت . مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری بالای این چسب از مزایای مهم این محصول محسوب می شود .

قیمت چسب ماستیک

امروزه چسب ماستیک یکی از انواع درزگیرهای پرفروش و پرمصرف در جامعه می باشد ، از این رو قیمت چسب ماستیک بسیار مورد جستجو واقع شده است . در حالت کلی چسب ماستیک در صنایع شیشه ، درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد ، برای اطلاع یافتن انواع قیمت چسب ماستیک ، می توانید به وبسایت فروشگاهی ما مراجعه کرده و علاوه بر قیمت ، سایر ویژگی های محصولات را بررسی کنید .

قیمت-چسب-ماستیک
انواع چسب ماستیک و کاربرد آن: یکی از انواع چسب که حالتی روان دارد و بعد از اجرا و استفاده حالت الاستیکی پیدا …

چسب ماستیک چیست ؟

ماستیک در اصل نوعی چسب کاشی است . از لحاظ تاریخی ، ماستیک از یک رزین آلی ساخته می‌ شده ، اما امروزه از این کلمه برای توصیف هر چسب کاشی یا چسبی استفاده می‌ شود که از سیمان ، ماسه و مخلوط لاتکس موجود در تین‌ست استفاده نمی‌ کند . هر چسب کاشی که خود را به عنوان “چاپنده سریع” یا ضد افتادگی توصیف کند ، ماستیک خواهد بود . یکی از کاربرد های اصلی چسب ماستیک این است که به عنوان ؛ پرکننده ای برای آب بندی و یا پر کردن شکاف های بین مصالح ساختمانی استفاده می شود تا از ورود مایعات ، هوا و آفات جلوگیری کند . در واقع ماستیک در ساخت و ساز به عنوان چسب و درزگیر کاربرد فراوانی دارد . این ماده وظیفه دارد بی نظمی هایی را که ممکن است بین دو سطح ایجاد شود با جداسازی محل اتصال مواد همسان و یا متفاوت پر کند . ماستیک ها همچنین می توانند ترک های سطوحی مانند بتن ، فایبر گلاس و سایر مصالح ساختمانی سخت را پر کنند . همچنین می توان از آن در فضای باز استفاده کرد زیرا در برابر آب ، گرما و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است . انواع چسب ها از جمله چسب ماستیک نوعی عایق الکتریکی محسوب می شوند . جهت مشاهده ی قیمت چسب ماستیک می توانید به قسمت فروشگاهی سایت ما ( آذرآبادگان ) مراجعه کنید .

چرا چسب ماستیک

استفاده از چسب ماستیک مزایای زیادی به همراه دارد که چرایی استفاده از آن را توضیح می دهد ، همچنین ماستیک خود نوعی چسب عایق بندی همه کاره می باشد . مناسب بودن قیمت چسب ماستیک نیز ، یکی دیگر از مزایای آن است .

  • مقرون به صرفه بودن : عملکرد عالی و طول عمر درزگیرهای ماستیک باعث کاهش هزینه های نگهداری در طول زمان می شود.
  • تطبیق پذیری : با فرمولاسیون های مختلف موجود، درزگیرهای ماستیک می توانند نیازهای مختلف آب بندی و اتصال را در صنایع مختلف برطرف کنند.
  • عملکرد طولانی مدت : درزگیرهای ماستیک برای دوام مهندسی شده اند و محافظت طولانی مدت در برابر تغییرات جوی، رطوبت و دما را فراهم می کنند.
  • سهولت استفاده : درزگیرهای ماستیک کاربر پسند هستند و برخی از آنها به صورت کارتریج یا لوله در دسترس هستند و امکان استفاده آسان با تفنگ های درزبندی را فراهم می کنند.

انتخاب درزگیر ماستیک مناسب

انتخاب درزگیر ماستیک مناسب بستگی به پروژه ای دارد که در حال انجام آن هستید . آیا در منطقه ای که مستعد رطوبت است آب بندی خواهید کرد ؟ آیا درزگیر نیاز به رنگ آمیزی دارد ؟ این سوالات در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود . اگر برای اهداف مختلف به درزگیر نیاز دارید ، درزگیر چسب همه منظوره ماستیک همان چیزی است که می خواهید . انتخاب این محصول ( درزگیر ماستیک ) راه حل مناسبی برای بسیاری از پروژه هاست ؛ چرا که ضد آب ، مقاوم در برابر قالب و کپک و قابل رنگ آمیزی بوده و ماندگاری طولانی دارد . هنگام کار بر روی کاشی در حمام یا آشپزخانه ، به دنبال درزگیری باشید که بتواند در برابر درجه حرارت و رطوبت مختلف مقاومت کند . در حالت کلی چسب ماستیک یک درزگیر بر پایه اکریلیک می باشد که انعطاف پذیر و ضد آب باقی مانده و قابل رنگ آمیزی می باشد و همچنین به راحتی با آب و صابون تمیز می شود . به دلیل مناسب بودن قیمت چسب ماستیک ، انتخاب این چسب بیشتر از سایر درزگیرهاست .

نحوه کار با درزگیر ماستیک

یادگیری نحوه استفاده از درزگیر های ماستیک به شما کمک می کند تا هر پروژه ساختمانی را که نیاز به یک لمس نهایی با یک مهر و موم انعطاف پذیر دارد ، را تکمیل کنید . قیمت چسب ماستیک در مقایسه با سایر چسب ها مقرون به صرفه تر می باشد .

  1. بایستی در شروع کار مطمئن شوید که هر سطحی که می خواهید درزبندی یا آب بندی کنید در جای خود قرار داشته باشد . تمام اقلام مورد نیاز خود را به درستی ردیف کنید ، قسمت درزبندی باید تمیز باشد .
  2. مانند استفاده از همه ی چسب های قوی ، شما می خواهید ایمن باشید ؛ بدین صورت که دستکش بپوشید ، از ابزار مناسب استفاده کنید و پس از اتمام کار دستان خود را بشویید .
  3. مطمئن شوید که تفنگ درزبندی مناسب برای اعمال درزگیر ماستیک دارید . نازل را طبق دستورالعمل سازنده برش دهید و در قسمت هایی که باید آب بندی کنید اعمال کنید . فقط به اندازه ای که برای پر کردن شکاف ها لازم است از درزگیر استفاده کنید . هر درزگیر ریخته شده را به سرعت با آب و صابون بشویید .
  4. پس از تکمیل پروژه DIY ، ابزارها و لوله های درزگیر خود را طبق دستورالعمل سازنده ؛ با خیال راحت کنار بگذارید . اگر بر روی ابزار شما درزگیر وجود دارد ، قبل از نگهداری فوراً آنها را با آب و صابون بشویید .

همه کاره بودن چسب ماستیک

درزگیر ماستیک یک راه حل همه کاره و ضروری برای آب بندی و چسباندن در طیف گسترده ای از صنایع است . انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر آب و هوا و ویژگی های چسبندگی آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربردهای ساختمانی ، خودروسازی ، دریایی ، HVAC و لوله کشی تبدیل کرده است که به نوعی همه کاره بودن این چسب را گویاست . همچنین درزگیر ماستیک وسیله ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای اطمینان از یکپارچگی ساختار ، جلوگیری از نشتی و حفظ هوابندی ارائه می دهد . تطبیق پذیری درزگیر ماستیک را در آغوش بگیرید و آرامش خاطر را که با مهر محکم و بادوام همراه است ، تجربه کنید . پرکننده های ماستیک به دلیل همه کاره بودن ، برای هر ماده ای مناسب هستند اما معمولاً در بتن ، آلومینیوم ، شیشه ، چوب ، فولاد و سنگ مرمر استفاده می شوند . معمولاً به شکل مایع غلیظ یا به صورت خمیر در دسترس است و با تفنگ درزبندی فشرده می شود . ماستیک ها را نیز می توان با ماله زد یا قبل از مونتاژ روی محل قرار داد تا به طور طبیعی تحت فشار ، شکل حفره ای به خود بگیرد . در حالت کلی درزگیرهای ماستیک: ایمن، ایمن و انعطاف پذیر نگه داشتن چیزها ، موارد کاربرد فراوانی دارند . با وجود موارد کاربرد بالا ، قیمت چسب ماستیک نیز بسیار مناسب می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *