خرید-چسب-بوتیل

کاربرد بالای چسب بوتیل در صنایع مختلف ، سبب شده تا خرید چسب بوتیل یکی از موارد پر تقاضا در بین مصرف کنندگان می باشد . از مزایای چسب بوتیل می توان به مواردی چون ؛ خشک نشدن در صورت ماندن و پایداری در برابر تغییرات آب و هوایی اشاره کرد.


کاربرد بالای چسب بوتیل در صنایع مختلف ، سبب شده تا خرید چسب بوتیل یکی از موارد پر تقاضا در بین مصرف کنندگان می باشد . از مزایای چسب بوتیل می توان به مواردی چون ؛ خشک نشدن در صورت ماندن و پایداری در برابر تغییرات آب و هوایی اشاره کرد .

خرید چسب بوتیل

هنگامی که در تعمیرات ساختمانی به نوار چسب و یا به عبارتی چسب زنده نواری نیاز دارید ، در واقع به چسبی کاربردی و محکم نیاز دارید ؛ بنابراین با خرید چسب بوتیل می توانید نیاز خود را رفع کنید . اغلب چسب ها یا طبیعی و یا مصنوعی هستند که در سه نوع مختلف وجود دارند : پایه اکریلیک ، پایه سیلیکونی و بر پایه لاستیک . نوار بوتیل یک چسب عایق رطوبتی بر پایه لاستیک مصنوعی است که به منظور ارتقاء چسب های لاستیکی طبیعی تولید می شود . در مقایسه با همتای طبیعی خود ، نوار بوتیل حساسیت کمتری به دماهای مختلف داشته و چسبندگی خود را در دما های پایین تر از چسب های لاستیکی سنتی حفظ می کند . نوارهای بوتیل بسیار انعطاف پذیر ، بادوام و ضد آب هستند و در هر سطحی که از آن ها استفاده می کنید ، یک مهر و موم بدون هوا ایجاد می کنند . بوتیل یک لاستیک مصنوعی است که از ایزوبوتیلن و مقادیر کمی ایزوپرن تشکیل شده است . مانند همه محصولات حساس به فشار ، عملکرد آن را می توان با افزودن طیف وسیعی از الاستیسیزرها ، چسباننده ها ، رزین ها و پرکننده ها تغییر داد . در حالی که این یک فناوری به خوبی اثبات شده است ، بوتیل ها هنوز نسبتاً جدید هستند و ماهیت و ویژگی های آنها هنوز به طور کامل توسط بسیاری از صنایع مورد استقبال قرار نگرفته است . ساختار طبیعی مولکول‌های لاستیک بوتیل ، آنها را در برابر هوا ، سن و گرما بسیار پایدار می‌کند و در عین حال در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی غیر هیدروکربنی (از جمله نرم‌کننده‌های PVC) پایداری می‌کند . بوتیل که یک ماده تمام هیدروکربنی است ، جذب آب بسیار کمی دارد و طبیعت منظم مولکول‌ ها اجازه بسته‌ بندی نزدیک را می‌دهد ، این امر به آنها نفوذپذیری منحصر به فردی در برابر گاز ، هوا و رطوبت می‌دهد . یکی دیگر از ویژگی های مهم مولکول های بوتیل این است که آنها عملاً هیچ تمایلی به کریستال شدن از خود نشان نمی دهند و برای استحکام داخلی خود به درهم تنیدگی مولکولی و یا اتصال عرضی وابسته هستند . همراه با ویژگی آمورف پلیمر، به محصول انعطاف پذیری بالا، چسبندگی دائمی و مقاومت در برابر ضربه می دهد . علاوه بر این ، این خواص ارزشمند در محدوده دمایی گسترده ای حفظ شده ، و محصولات بوتیل را برای استفاده در تمام شرایط آب و هوایی مناسب می کند .

خرید چسب بوتیل
چسب بوتیل شیشه های دوجداره به منظور چسباندن شیشه های دو جداره به اسپیسر استفاده می شود و می تواند از ورود سر و صدا، بخار و رطوبت به درون لایه ها جلوگیری کند

قیمت چسب بوتیل

صنعت شیشه های دو جداره برای چسباندن اسپیسر آلومینیومی به شیشه و آب بندی پنل های خورشیدی ، لامپ آب نماها و استخرها ، عایق بندی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع نیاز گسترده ای به چسب بوتیل دارد ؛ بنابراین صاحبان این صنایع به دلیل همین داشتن مصارف بالا در چسب بوتیل ، به دنبال خرید چسب بوتیل و یا عایق بوتیل نواری با قیمت مناسب هستند . شرکت چسب و عایق آذرآبادگان ، انواع چسب های بوتیل و عایق ها را در قیمت مناسب برای مصرف کنندگان ارائه می دهد . خرید چسب بوتیل

موارد کاربرد چسب

چسب های بوتیل معمولاً برای چسباندن دو بستر به هم استفاده می شوند . آنها در نوارها ، چشمک زن ، گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) استفاده می شوند . درزگیر های بوتیل بیشتر برای آب بندی یا آب بندی ترک ها استفاده می شوند . آنها در برنامه های ضد آب، نشت هوا و پر کردن ترک بین لایه ها استفاده می شوند . صاحبان خانه و متخصصان صنعت اغلب ، خرید چسب بوتیل را به دلیل چندکاره بودن چسب ، به عنوان یک راه حل همه در یک نگاه می کنند .

  1. آب بندی پنجره : کار با نوار مهر و موم بوتیل نسبت به درزگیرهای سنتی که برای پنجره ها استفاده می شود بسیار ساده تر است، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. فوق العاده انعطاف پذیر است و به راحتی خم می شود و به شکل سطحی که روی آن استفاده می کنید دستکاری می شود و برای نصب روی پنجره ها و قاب های پنجره با شکل عجیب و غریب ایده آل است .
  2. تعمیرات خانگی کوچک : نوار بوتیل برای مناطقی از خانه که در آن نشتی و خوردگی رخ می دهد بسیار مناسب است زیرا ضد آب و چسبندگی بالایی دارد. از نوارهای بوتیل برای تعمیر سقف، لوله های نشتی، سیستم های تهویه و غیره استفاده کنید.
  3. ماشین ها : گاهی اوقات خودروها در کمترین زمان مناسب مشکلاتی را ایجاد می کنند، بنابراین نگه داشتن یک رول نوار بوتیل در خودرو برای آن مشکلات غیرمنتظره می تواند مفید باشد. می‌توانید از نوار بوتیل برای تعمیرات اضطراری خودرو مانند پر کردن شکاف‌های دیوار آتش یا تعمیر سانروف استفاده کنید.
  4. موتور خانه ها : مانند استفاده از آن در اتومبیل، نوار بوتیل می تواند در موتور خانه نیز ناجی باشد! در حالی که نوار بوتیل معمولاً کمی گران‌تر از نوار بتونه معمولی است که برای RV استفاده می‌شود، چند دلار اضافی صرف شده برای نواری که به سرعت خشک نمی‌شود، کار کردن با آن بسیار آسان‌تر است و به همان اندازه کثیف نیست، ارزشمند است. نوار بوتیل برای آب بندی نورگیرهای موتور خانه بسیار عالی است .
  5. قایق ها : نوار بوتیل واقعاً یک نوار همه کاره است! به دلیل استحکام، آب بندی ضد آب و سازگاری با سطوح قایق ، برای استفاده در صنایع دریایی مناسب است . از نوار بوتیل برای دریچه های قایق ، نور چراغ ها و اتصالات عرشه استفاده کنید .

نکات و نحوه استفاده

مانند هر چسب دیگری ، اقداماتی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که پروژه شما به اندازه کافی پوشش داده شده و محافظت می شود . پس از خرید چسب بوتیل برای نصب صحیح نوار بوتیل ، این مراحل ساده را دنبال کنید .

  • برش بزنید : هنگامی که از طرح راضی بودید ، نوار بوتیل را با قیچی و به اندازه آن برش دهید .
  • آماده سازی : حدود 2-3 ساعت قبل از شروع پروژه ، نوار بوتیل خود را در یخچال قرار دهید . این نکته بیشتر یک ترفند مفید است تا یک مرحله مهم ، اما کار با نوار بوتیل سرد ساده‌تر و قابل کنترل‌ تر است .
  • بمرور کندن لایه چسب : با احتیاط کمی از لایه پشتی نوار بوتیل را جدا کنید ، سپس قسمت اول را روی سطح مدنظر بمالید . همانطور که بیشتر به پشت خود جدا می کنید ، نوار را به سمت پایین بچسبانید و مراقب باشید که قسمت چسبنده را لمس نکنید .
  • تمیز کردن سطح مد نظر : سطحی که چسب خود را روی آن می‌ زنید باید ضخیم و دارای دهانه باشد ، بنابراین قبل از استفاده مطمئن شوید که کاملاً عاری از گرد و غبار و کثیفی باشد . پس از تمیز شدن سطح و قبل از چسباندن نوار بوتیل ، از خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید .
  • خرید نوار چسب بوتیل : اگر نمی‌دانید کدام نوار را باید بخرید ، نوار بوتیل خودچسب را در نظر بگیرید. نصب آن بسیار ساده‌تر است ، به این معنی که برنامه‌ ای مبهم وجود ندارد و شانس کمتری برای گیر کردن شما وجود دارد .
  • ضخامت : ضخامت نواری که خریداری می کنید یک نکته مهم است . خیلی نازک است و نوار شما آنقدر بادوام نیست ، اما خیلی ضخیم است و نصب آن دشوار خواهد بود . اگر به دنبال نواری هستید که تمام پایه ها را بپوشاند، نوار بوتیل بسیار عالی است. در میان کاربردهای فراوان آن ، می‌توانید از نوار بوتیل در کنار Wakaflex برای چسباندن سقف و مصالح ساختمانی به یکدیگر استفاده کنید و این ماده مناسب برای چندین پروژه بازسازی خانه است . چند منظوره بودن ، مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان آن ، آن را به یک مورد علاقه ثابت در صنعت تبدیل کرده است و داشتن یک رول در اطراف خانه می تواند واقعاً مفید باشد .

مزایا و معایب نوار بوتیل

پس از خرید چسب بوتیل ؛ مزایا و معایبی برای استفاده از نوار بوتیل ، مانند هر مواد و ابزار دیگری وجود دارد .

مزایا

  • می تواند آب و هوای شدید را تحمل کند .
  • نوار بوتیل همه کاره است – کاربردهای زیادی دارد .
  • نوعی مهر و موم ضد هوا و ضد آب را فراهم می کند .
  • بوتیل معمولا ارزانتر از سیلیکون یا اکریلیک جایگزین است .
  • به طور ایمن به اکثریت قریب به اتفاق سطوح و مواد می‌ چسبد .
  • مانند چسب های دیگر در صورت مصرف نشدن خشک نمی شود .
  • نوار بوتیل نسبت به لاستیک طبیعی حساسیت کمتری به دما دارد .

معایب

  • چسباندن نوار بوتیل به سطوح ناهموار چالش برانگیز است .
  • حلال های قوی مانند بنزین و سقز می توانند نوار بوتیل را حل کنند زیرا بر پایه حلال است .
  • نوار بوتیل بهتر از لاستیک طبیعی است ، اما گاهی اوقات تحت تأثیر دمای شدید قرار می گیرد .

چسب بوتیل ؛ عامل کیفیت بالا در شیشه دو جداره

یکی از اصلی ترین ویژگی های چسب بوتیل – چسب – درزگیر خصوصت ذاتی آن به عنوان یک بخش مطلوب بعنوان درزگیرهای شیشه ای عایق بندی است . چسب بوتیل انعطاف پذیری بالا و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد که می تواند در برابر فشارهای ناشی از انبساط و انقباض فضای هوای شیشه ای عایق که با نوسان های دمای فصلی و روزانه همراه است ، مقاومت کند . بنابراین این چسب ها عاملی مهم در با کیفیت شدن شیشه های دو جداره محسوب می شوند . با خرید چسب بوتیل و استفاده از آن در صنعت پنجره سازی ، می توان کیفیت بالای محصول را تضمین کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *